Piosenka

wtorek, 23 lutego 2016

Na dobry początek...

KLARA

Dzień dobry! Nazywam się Klara. Moje hobby to: nauka, czytanie, szachy, warcaby i pisanie pamiętnika.
Mam dwa kasztanowe fifiołki i druciane okulary. Lubię nosić sukienki w kratkę. Zawsze noszę ze sobą torbę, w której trzymam: temperówkę, ołówek, pamiętnik. Jaka jestem? No... Nie lubię mówić, to znaczy- pisać- o sobie. Powiem więc tylko, że uwielbiam czytać, grać w warcaby, szachy i... uczyć się
Emiri, nie wzruszaj oczyma! Emiri, to moja przyjaciółka. Będzie pisała razem ze mną, dam więc głos  klawiaturę jej.A więc do widzenia!

Klara






EMIRI

 Hejo! (Klara mówi ,,dzień dobry", ale ja taka sztywniara nie jestem.)
Jestem Emiri. Ogólnie chodzę w niebieskich jak niebo i deszcz kimonach. Nie jestem szczególnie bogata, czy zamożna, ale często obdarowuję ubogie i potrzebujące lalki. Moje hobby to czytanie (uwielbiam wszystko sobie wyobrażać!), rysowanie i marzenie, czy jak to niektórzy mówią ,,odrywanie się od rzeczywistości". Uwielbiam też koty. Mam jednego- białego w czarne łaty- Miałka.




Wszyscy mówią, że wciąż fantazjuję, a to nie prawda. Gdybym mogła np. tak super-mega się skupić, to może weszłaby mi w głowę fizyka kwantowa, której kompletnie nie ro-zu-miem!
Klara nie napisała żadnych swoich zalet (taka skromnisia!), więc ja to będę musiała zrobić (oczywiście nie zdołam wymienić tu jej wszystkich, tak licznyyyych zalet):

- Klara jest przepiękna, (to nie znaczy, że ja nie). Wie co to klasa i elegancja
-jest skromna,
-inteligenta i rozumie fizykę kwantową, a to oznacza, że musi mieć zdolności nadprzyrodzone! (Bo jak tu inaczej zrozumieć taką mądrość, która w stanie jest wytłumaczyć jak działa atom?!)

A ja... Ja, to ja!
No i to wszystko, cześć!

Emiri


2 komentarze:

  1. Cudownie się zapowiada. Czy dziewczyny będą regularnie wrzucać posty?
    Zostaję tu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a już niedługo dołączy ich kolejna koleżanka.

      Usuń