Piosenka

sobota, 9 lipca 2016

Language english is cruel. (Emiri)




,,Droga Emiri,
jestem uczennicą II klasy gimnazjum i mam okropne trudności z nauką języka angielskiego. Za rok będę w klasie trzeciej i boję się, że nie zdam do liceum. Wciąż się uczę, ale nic nie wchodzi mi do głowy! Proszę pomóż!

Zdesperowana"



Tym razem list do mnie.

Mam wiele trików na uczenie się angielskiego.


1. Jeśli masz własny pokój, możesz przyklejać na meble karteczki samoprzylepne z podpisami angielskimi, np. do łóżka przykleić z napisem: ,,bed". A jeśli Twojej rodzinie to nie przeszkadza, możesz to zrobić w całym domu.

2.Dostępne są zeszyty, które na marginesie mają słowa po polsku i po angielsku, w kolejności alfabetycznej. Korzystaj z takich!

3. Zmień język w telefonie na angielskim


4. Pisz sms-y także po angielsku


5. Ucz się od razu po lekcjach tematu z ostatnich trzech lekcji


6. I najważniejsze: KORZYSTAJ Z LEKCJI!!!
gdy czegoś nie rozumiesz, pytaj, słuchaj i bierrz aktywny udział w lekcji.

1 komentarz:

  1. Świetne rady! Warto skorzystać. Czekam na więcej ciekawych pomysłów z serii - Lalczyny Poradnik ;)

    OdpowiedzUsuń